4 Mart 2010 Perşembe

Hannah Montana`li dogum gunu pastasi


Soguk kis gunlerini yavas yavas geride birakirken, baharin o taze kokusunu hissetmeye simdiden basladim. Havanin sogukluguna ragmen heryer yesil ortusune hizla burunmeye basladi bile. Agaclar tomurcuk tomurcuk ciceklerini acmak icin sabirsiz beklerken, ki$In kasveti, soguklugu, rehaveti de kalkiyor bende ruhumda:-)) Hersey daha bir keyifli, daha bir zevkli hal alir oldu. Blogumu da bayagi ihmal ettigimin farkindayim.
Bu arada bir zamanlar sabirsizlikla bekledigim blogumun birinci yilini kacirmisim, gecen gun tesadufen farkettim.. Agustostaymis :-D Ikinci yilimiza dogru hizli adimlarla ilerliyoruz farkinda olmadan.. Yapmak istedigim kutlama pastasini 2. yil donumune sakladim...
Bu zaman icinde beni yanliz birakmadiginiz icin hepinize tesekkurlerimi yolluyorum.. :-) Sevgiyle, saglikla, hosca kalin.. :-)
Gelelim pastamiza; Sevgili Buse icin hazirladigim Hannah Montanali pastam Busecim tarafindan cok begenilmis :-) Bu calistigim 2. Hennah Montana pastam, Digerinde figur calismistim, az biraz tombik olmustu ama :-))) Resimleyemedigim icin sizlerle paylasamadim.. Nedense Hannah Montanali pastalardan kaciyorum, ama zamane kucuk hanimlarinda favorisi bu sirin hanim :-)))
Busecigime cok guzel, upuzun, saglikli, mutlu bir omur diliyorum. IYIKI DOGDUN BUCECIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder