13 Ocak 2011 Perşembe

Bebek Odali dogum gunu pastasi


Herkese selamlar,
Ne zamandir yine pek ugrayamaz oldum buraya. Koca bir yili bile geride biraktik. Yeni yilin umut, saglik, esenlik, bol sans ve basari getirmesini diliyorum hepimize..
Buraya ugramasamda pasta yapmaya devam tabiki.. Genelde daha once yaptigim pastalari tekrar ettigimden resimleri eklemedim, ama kucuk degisiklikler yaptigim pastalari daha sonra ekleyecegim...
Bu pastami Sevgili Rabia`cigim ve Hasan`cigimin en minik kuzulari "Guler" icin yaptim.. Dun ilk yasini kutladilar.. Dilerim Ilk pastasi ona sans getirir ve bir o kadar tatli bir omru olur.. Sansi da bahtida acik olsun melegimin.. :)

Ps. Bugun ogrendigim birsey biraz canimi sIktI acikcasi, Blogumda yayinladigim bir resmi kendi sitesinde sanki kendi hazirladigi bir masaymis gibi nasilda anlatmis birisi, inanamadim... Bu masayi benim icin hazirlayan canim arkadasim "Demet" in emegini hic sayip, resmi kopyalayip cok guzel kullanmis. Bari alinti oldugunu soyleseydi de emege saygi gosterseydi.. KINIYORUM hanimefendiyi......

5 yorum:

  1. Efsun'cum müthiş olmuş yine bayıldım.Hele o bebek tam yemelik:)
    Bu arada hangi blogmuş o merak ettim.Bir çift laf etmek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Simlacim cok tesekkur ederim canim benim, begendigine cok sevindim... :))

    Fotoyu alip kullanan arkadasin blog degil com adresi var, paylasmayacaktim ama yaptiginin yanlis oldugunu anlamasi acisindan yaziyorum adresini: http://www.yatak-odasi.com/sabah-kahvaltisi-davet-masasi/

    YanıtlaSil
  3. Efsun, harika pastalar yapıyorsun.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok komik ya.yazdığı şeylerle fotoğrafın bir alakası da yok yalnız.nasıl becerdiyse.

    YanıtlaSil
  5. Aynen hayatim, yazdiklarini okuyan biri tutarsizlik oldugunu anlayacaktir, :)))

    YanıtlaSil