29 Mart 2009 Pazar

HAYVANCIKLI HOS GELDIN BEBEK PASTASI













Bugun yine bir siparis pastami paylasmak istiyorum sizlerle.. Yine bir "hosgeldin bebek"partisi icin hazirlandi.. Pastayi siparis ettikleri zaman bebek icin alinmis olan yatak takiminin uzerindeki figurleri yapabilirmisin diye sordular, bende yaparim dedim (cengaverim ya :-D),
Internette gordugum yatak takimina bakarak iste bu sirin seyler cikti meydana.. Pastayi yapim asamasi inanilmaz zevkli gecti fakat teslim etmek icin yola ciktigimizda aksilikler pesimi birakmadi, Pasta iki katli olunca zurafanin boynuzlari kutuya sigmadi, bende kapagini tam kapatmam oyle gotururum derken, aaa birde baktim ki boynuzlar kirilmis :-(((
Parti evine vardigimizda tekrar yapistirdim, neyseki eskisi gibi sirin gorundu yine :-)))
Pastayi gorduklerindeki yuz ifadeleri emegimin bosa cikmadiginin birer kanitiydi.. Aldigim guzel sozler, ittifatlar butun yorgunlugumu aldi gitti :-)
Iste bir pasta hikayemde burda son buldu, bakalim sira da ne var? :-)))
Hepinize cok guzel bir hafta diliyorum, tum istek ve dileklerinizin gerceklesmesi umidiyle
Sevgiyle kalin :-)

2 yorum:

  1. emegine salık canım çok cici olmuşlar .

    YanıtlaSil
  2. hem de harika yapmışsın...beğenmeyen ayıp eder..eline sağlık canım arkadaşım...

    YanıtlaSil