17 Aralık 2010 Cuma

CUPCAKES





Burda okullarin yari yil tatiline girmesi sebebiyle kizimin bu hafta disco ve partisi vardi. Parti icin ogretmeni herkesten birseyler getirmesini istemis, bize gelen mektupta "pasta" istendigini gorunce "herkes mi pasta goturecek" diye sordum kizima. "hayir annecim ben pasta goturucem, bazisi tabak, catal, bardak , cips filan getirecek dedi, yani anlasilacagi uzre kucuk hanim "pastayi annem yapar" demis :D

Sinif mevcuduna gore cupcake hazirlama fikri daha akillica geldi bana ve bir gece onceden cupcake`leri hazirladim. biraz sirinlik katmasi icinde kucuk figurler calistim.. :)

Tabi evdeki hesap okula uymamis. Iki sinif birlesmis parti kutlamasi icin, hal boyle olunca bizim cupcakeler cocuklara yetmemis :) Ogretmenler bir yarisma duzenleyerek kazananlara vermekte bulmus careyi.. Ben biraz uzuldum bu duruma, eger bilseydim daha fazla yapardim tabi, neyse bir dahaki sefere artik...
Kizim da canla basla calisip bir cupcakei almaya hak kazanmis :D
Resimleri ekliyorum sizlerede fikir vermesi acisindan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder