8 Haziran 2010 Salı

Pembe gullu seker pasta


Gecen hafta cuma gunu hayatimda tanidigim muhtesem hatunlardan biri olan sevgili Deniz`cigim icin yaptim bu pastayi.. :-) Pastadan ziyade kendinden bahsetmek istiyorum.. O bir sen kahkaha, o bir guzeller guzeli anne, o biiirrr samimi arkadas dost, o birrrr kokossss, o biirrrler bitmez Denizden bahsederken :-D O kadar zarif o kadar dusunceli bir hatun ki anlatmaya kelimeler yetmiyor, kisacasi Deniz anlatilmaz yasanir diyorum :-))))
Canim arkadasim yeni yasin sana butun guzellikleride beraberinde getirsin, dilerim cok hemde cokkk mutlu ol.. Saglikla, huzurla ve bol sansla yasa :-) Seni ve dunyalar guzeli BESTE`yi tanidigim icin cok sansliyim, Cok seviyorum seni ben :-)))))))Nice yillarrrrrrrr :-)

7 yorum:

  1. Canım maşallah yine harika pastalar yapmışsın.
    Hayırlı bol kazanç dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Derya`cim cok tesekkur ederim tatlim. Opuyorum cok..:))

    YanıtlaSil
  3. BENİ ÖYLE ANLATAN Bİ DOSTUM OLSA.....

    YanıtlaSil
  4. bayıldımmmm süpersin efsun kızım çıldırdı pastaları görünce:)

    YanıtlaSil
  5. buarada ben ülkü:):)

    YanıtlaSil
  6. inanmmıyorum ya hem nasıl böyle güzel canlı gibi pastalar yapabiliyorunuz müthiç bir yetenek buelinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sevgili ISil cok tesekkur ederim... :-) Cok daha guzel dostluklarin olmasi dilegiyle :-)

    Ulkucum canim tesekkurler guzel yorumun icin, begenmene sevindim :-)

    Sevgili Aylin, Cok tesekkurler guzel sozleriniz icin.. :-) Seviyorum pasta yapmayi diyelim :-)

    YanıtlaSil