8 Haziran 2010 Salı

Pembe gullu seker pasta


Gecen hafta cuma gunu hayatimda tanidigim muhtesem hatunlardan biri olan sevgili Deniz`cigim icin yaptim bu pastayi.. :-) Pastadan ziyade kendinden bahsetmek istiyorum.. O bir sen kahkaha, o bir guzeller guzeli anne, o biiirrr samimi arkadas dost, o birrrr kokossss, o biirrrler bitmez Denizden bahsederken :-D O kadar zarif o kadar dusunceli bir hatun ki anlatmaya kelimeler yetmiyor, kisacasi Deniz anlatilmaz yasanir diyorum :-))))
Canim arkadasim yeni yasin sana butun guzellikleride beraberinde getirsin, dilerim cok hemde cokkk mutlu ol.. Saglikla, huzurla ve bol sansla yasa :-) Seni ve dunyalar guzeli BESTE`yi tanidigim icin cok sansliyim, Cok seviyorum seni ben :-)))))))Nice yillarrrrrrrr :-)

8 yorum:

  1. Canım maşallah yine harika pastalar yapmışsın.
    Hayırlı bol kazanç dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Derya`cim cok tesekkur ederim tatlim. Opuyorum cok..:))

    YanıtlaSil
  3. BENİ ÖYLE ANLATAN Bİ DOSTUM OLSA.....

    YanıtlaSil
  4. bayıldımmmm süpersin efsun kızım çıldırdı pastaları görünce:)

    YanıtlaSil
  5. buarada ben ülkü:):)

    YanıtlaSil
  6. inanmmıyorum ya hem nasıl böyle güzel canlı gibi pastalar yapabiliyorunuz müthiç bir yetenek buelinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sevgili ISil cok tesekkur ederim... :-) Cok daha guzel dostluklarin olmasi dilegiyle :-)

    Ulkucum canim tesekkurler guzel yorumun icin, begenmene sevindim :-)

    Sevgili Aylin, Cok tesekkurler guzel sozleriniz icin.. :-) Seviyorum pasta yapmayi diyelim :-)

    YanıtlaSil
  8. Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

    YanıtlaSil