4 Mart 2010 Perşembe

EVLILIK YILDONUMU PASTASI






Gecen pazar gunu biricik abicigim ve yengecigimin 26. evlilik yildonumleriydi. O kadar genc yasta evlendiler ki beraber buyuduler demek cok dogru olur. Oncelikle kocaman bir maasallah demeden gecmeyeyim, bunca seneyi birlikte sevgiyle, saygiyla en onemlisi birbirlerini severek gecirdikleri icin..
Daha nice nice 26 yillar bir yastikta yasamalari dilegiyle :-) Sizi cok seviyorum ailem :-)

Pasta:
  • Vanilayli pandispanya
  • Taze frambuaz
  • Vanilayli kremsanti ile hazirlandi
  • Cicekleri seker hamuru ile sekillendirip hazirladim..
  • Kenarlari sIkma aparati ile sekillendirdim...
  • Seker hamurundan "tek yastikta" yastigi hazirladim
  • Ee tabi nazar boncuksuz olmazdi :-)

7 yorum:

  1. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim Gulsum :-)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem ellerine emeğine sağlık canım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şık bir pasta olmuş. Bu rengarenk çiçeklerle yaz gelmiş bloğunuza. Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. efsuncum uzun süredir yoktun harika bir pasta ile dönmüşsün bloga cok güzel bir pasta çiçeklerin herzamanki gibi bir harika cok güzel görünüyorlar ellerine sağlık

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. nasıl güzel bişiy bu böyle alt kremasını görmesem bir buket çiçek gibi.. ellerinize sağlık.. evli çiftimize nice senelere.. allah seni de , evli çiftimizide nazarlardan korusun...

    YanıtlaSil
  7. Derya`cim cok tesekkurler canim..

    Sevimli mutfak, tesekkurler, begenmenize sevindim.. Bahar gelmeden yaz geldi :-)))

    Meralcim canim cok tesekkurler, firsat buldukca ugramaya calisiyorum, opuyorum cok..

    Sevgili Sevgi, guzel dileklerin ve yorumunuz icin..Sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil