8 Aralık 2009 Salı

Davet Soframiz





Gecen hafta sonu tatlimi tatli, seker mi seker iki hanim, Songulcum ve Sulecim misafirimdi.. Onlarla olmakdan cok keyif aldim.. Saatler su gibi akti gitti.. Songulcum hamileliginin son gunlerini yasiyor. Canim arkadasimin saglikla minik kizini kucagina almasini diliyorum.. Sulecime de kocaman maasallah nasil fit bir hanim aman nazar degmesin :-)
Resimler cok net degil, yeni aldigim makinamin azizligine ugradim.. Sanirim o beni bende onu sevemedik ayrilik kacinilmaz :-))))
Menumuzde neler vardi
1. Icli kofte
2. Manti
3. Yufkali ispanakli borek
4. Zeytinli pogaca
5. Kisir
6. Mantar salatasi
7. Patates salatasi
8. Zeytinyagli yaprak sarmasi
9. Mantar kurabiye
10. Meyve sisleri
11. Sosisli kasarli minik pizzalar
12. Cocuklar icin muffin
13. Tiramisu
Cogunu resimleyemedim ama arkadasimin cektigi resimleri daha sonra ekleyecegim..
Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder