8 Nisan 2009 Çarşamba

BLOG ODULLERI VE MIMLENDIM



Bloglar arasi oduller ve anketler beni mutlu ediyor, Beni de bu odule uygun goren sevgili arkadaslarim Meltem ve Cinar'dan 'a cok tesekkur ediyorum, kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :-) Ben bu odulu tum blog sahiplerine yollamak istiyorum ama kural geregi birkac isim vermem gerekiyormus..

Bu cicekler benden size gelsin :-)



KURALLAR
1-Ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2-Ödülü verdiğin kişilere haber vermek.
3-Bu ödüle layık gördüğün blogger arkadaşlarının linkini vermek…


Bende kurallara uyup,ödülü yeni sahiplerine gönderiyorum…

Acemi Şef

mutfakkapisi

SİHİRLİ OKLAVA

serpilinmutfagi

yenitadlar

guleryesilyurt

handemutfakta

aslihansahin


Birde sevgili Ezginame tarafindan mimlendim, Kendisine cok tesekkur ediyorum ve kisaca cevaplamak istiyorum


Mimin konusu kendinizi maddeler halinde tanıtmakmış

Kendi hakkimda birseyler soylemek cok zormus dogrusu.Ilk aklima gelenleri aktarayim oyleyse:

  1. Dostluga, arkadasliga cok onem veririm,
  2. Bana yapilan herhangi bir iyiligi asla unutmam
  3. Cok sulu gozluyum, gazete kupurundeki bir habere, bir filme bile agladigim cok olmustur
  4. Resim yapmayi, pasta yapmayi, kizimla ugrasmayi, fotograf cekmeyi cok severim..
  5. Yilandan korkmam yalandan korktugum kadar :-D(sanirim bu ezginin ki ile ayni cevap olmus simdi farkettim ama :-D)
  6. Kisacasi sevilen bir kisiligimdir ( cok mutevaziyim ayrica hihihi)
  7. Tipik bir ikizlerim :-P

Bende

karamelmutfak

minemutfakta

missgibi

mutfakkokusu

harikamutfak

arkadaslarima yolluyorum

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder