27 Ağustos 2008 Çarşamba

HEDİYE PAKETİ İÇİN ŞIK BİR ÖNERİ


Arada aklima eser, alirim sisleri elime, yada gecerim dikis makinasinin basina, birseyler uretmeye calisirim.. Her ikisinde de profosyenel degilim, ben bu iste iyiyim diye bir iddiam da yok :-) Ama merakim var :-P Gecenlerde Amerikali misafirlerim vardi.. Kendileri ilk defa bizi ziyaret edecegi icin, biraz daha ozenli davrandim hazirliklarda.. Yabancilar el emegi, goz nuru hediyelere onem veriyorlar bunu gozlemledim... Bir hafta oncesinden basladim, bir sal ormeye... yetistirebilirmiyim korkusu icerisinde 3 gunluk bir calisma sonunda sali bitirebildim. :-)
Hediye paketleme isini en sona birakarak, yanlis yatigimi anladigimda artik cok gecti, cunku evde hic paket kagidi kalmamisti..Yapimi oldukca basit; Evde her zaman bulundurdugum organze kumasdan bir renk secip, Hediyenin sigacagi ebattan (dikis paylarini ve ust katlamasini dusunerek) biraz buyuk kestim.. Az bucuk dikisten anlayanlar, bu keseyi cok kolay yapacaklardir zaten :-)
Once ustlerden iceri dogru bir kismini katladim (buzecegim kismi) ve iki aralikli duz dikis gectim.. (her iki uc a da ayni islem yapilacak)
Sonra ters cevirip kenarlarini diktim.. On yuzunu cevirip kurdele gecirecegim bolumun yanlarina (4 kenara, iki on ya, iki ar yana)makasla kucuk kesikler attim..
Keseyi buzmeye yetecek kadar iki ayri kurdele kesip birini cengel igne yardimi ile kesik attigim yerden gecirdim, iki ucun birlestigi yerde ucuna dugum atip bagladim..
Diger kurdeleyi de dugum attigim taraftan degil de diger taraftan gecirip dugum atip bakladim..
(Iki ucu cektiginizde kolaylikla buzusecektir.)
Ustune de evde buldugum yapma cicekleri silikon yardimi ile monte ettim.. Yapim asamasi 10 dk. surmemistir.. :-)

*** Cok begenildi, daha sonra resimlerini gorenler de cok sik buldular****
Kesenin icindeki sal :-)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder