11 Ocak 2012 Çarşamba

I$ILTI DUGUN PASTASI


Gecen yilin son gunlerinden kalma bir pasta.. Standindan pastasina kendimiz hazirladik..
Stand icin sevgili Murat`a cok tesekkur ediyorum burdan da.. Cok emegi gecti...
Gelin hanimin I$ILTILI bir stand istemesi uzerine basladi bu seruven..
Boncuklari bulamayinca avize alip, tek tek sok, ekle yapistir yaptigimdan saatlerimi standi tamamlarken harcadim..
Pastaya cok ozenemedim dogrusu.. Son anda farkettigim bir aksilikte cabasi oldu...
Pastanin en buyuk parcasi standa sigmadi, bir kismi disarda kaldi :(((
Yapacak hicbirsey yoktu, dugune sadece birkac saat kalmisti..
Neyseki goruntusu cok kotu olmadi...
Pasta ile birlikte 250 adet kurabiyede yapip paketledik... Resim cekemedim..
Son anda dugun salonunda telefonla cekilmis birkac resim teselli oldu bana :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder