8 Mayıs 2009 Cuma

YOGURTLU MANTAR SALATASI




Oktay ustanin cay saati ile kitabindan aldigim bu salatayi da yayinliyorum :-)

MALZEMELER:


  • 500 gr taze mantar (yikanmis ve 4 e bolunmus)

  • 1 su bardagi yogurt

  • 2 corba kasigi mayonez (ben kullanmadim)

  • 2 dis sarimsak

  • 1 adet buyuk haslanmis havuc(kup kup dogranmis)

  • 1 tutam maydanoz

  • 2 corba kasigi siviyag

  • yarim limon suyu

  • 2-3 dal yesil sogan(yikanmis kucuk dogranmis)

  • 2 adet kozlenmis kirmizi biber (dogranmis)

  • tuz, karabiber

HAZIRLANISI:



  1. Mantarlari yikayip, dorde boldukten sonra 2 corba kasigi sivi yagda kavurun, birkac dakika sonra kararmamasi icin limon suyunu mantarlarin uzerine sIkIn ve karistirin

  2. Mantarlar suyunu cekinceye kadar pisirin ve sogumaya birakin

  3. Bir buyuk kase icine susuz yerinde yogurdu, mayonezi ve sarimsagi koyup karistirin.

  4. Uzerine havucu, kozlenmis biberi, mantari, tuzu, karabiberi katip karistirin.

3 yorum:

  1. canım benim önümüzdeki hafta sonuda kardeşimin dogum günü var menünle bana çok güzel yol açtın teşekkürler .kocaman öpücükler senin.

    YanıtlaSil
  2. ilk mesajda dalmışım unuttum anneler günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  3. Sana yardimi olduysa ne mutlu bana Karamelim :-) Seninde anneler gunun kutlu mutlu olsun..
    Cok opuyorum

    YanıtlaSil