21 Ocak 2009 Çarşamba

OGRETMENIMIZE KIR CICEKLI PASTA












Uzun zamandir bloguma birsey ekleyemedim aslinda resimledigim seyler oldu ama bugunlerde nedense biraz tembelim, umarim gecici bir durumdur :-)
Yine bir pasta ekleyecegim.. Daha once yaptigim pasta ile ilgili sorulan bazi ayrintilar vardi onlari unutmus degilim, bu pastadan sonra da onlari sizlerle paylasacagim..

Bu rengarenk cicekli pastayi kizimin sinif ogretmenine supriz olsun diye yaptik :-).. Yaninda da sinif arkadaslarina cupcake ler yaptik ve ayri ayri seffaf posetlere koyup kurdele ile bagladik.. Hepsi cok sevimli oldular.. Kizimin soyledigine gore arkadaslari cok sevmisler.. Ben sinifa girdigimde elimde paketleri gorunce yuzlerindeki o sevinci bende algilamistim zaten :-D
Umarim ogretmeni de begenir pastasini :-)

Kaplamasi Marshmallow seker hamuru
Cicekler seker hamurundan,
Icinde benim ev yapimi krem santim var..
Sormak istediginiz sorular varsa bana yazarsaniz muhakkak cevaplarim..

Sevgiyle kalin.. :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder