2 Ocak 2009 Cuma

GUL BAHCESI DOGUM GUNU PASTASI


Yeni yilda tekrar merhaba... Herkese baris,esenlik dolu,saglikli, mutlu, umutlu, ozlemlerin son buldugu, huzur dolu bir yil diliyorum... IYI SENELER.....

Gelelim pastamiza, bu pastamizi da sevgili Ozge'miz icin yaptim.. Yilbasi aksami, hem yeni yil, hemde Ozge'nin dogum gunu dolayisi ile iki kutlama vardi.. Canim arkadasimin dogum gununu kutlamak icin bizde ordaydik.. Bol sohbetli, guzel bir akam oldu. :-) Selma teyzeye ve Duygu'ya hazirladigi guzel mamalar icin tesekkur ederim, hepsi nefisti :-)

Ozge'cim canim benim, DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN... Saglikla mutlulukla ve sevdiklerinle uzun,gonlunce yasa.. :-) Menejerimmmm yeni yilda artik menejerligini hakkiyla yap :-D




Gelelim pasta ile ilgili bilgilere:
  1. Pandispanya her zaman kullandigim olculerde burdan bakabilirsiniz
  2. Guller ve cicekler seker hamuruyla yapildi(2 gun onceden yaptim, kurumasi icin)
  3. Gullerde Wilton marka christmas red gida boyasi, yapraklarda ise Wilton marka moss green gida boyasi kullandim.
  4. Icine ev yapimi krem santi kullanildi (kakaolu) ve damla cikolatalar...
  5. Gul yapimini daha sonra resimlerle anlatacagim...

Sevgiyle kalin :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder