18 Aralık 2008 Perşembe

PAPATYALI PASTA




Sicagi sicagina bir pasta daha ekliyeyim dedim.. Bu pastayi ingilizce kursumdaki ogretmenimiz Mrs. Silwia icin yaptim.. Maalesef kriz onuda vurdu, bugun kurstaki son gunuydu. Isten cikartildi :-( Bizde onu mutlu etmek icin birseyler hazirlayip goturduk.. Kisada olsa bir mutluluk yasattigimizi dusunuyorum.. :-)

Kisitli bir zamanim vardi, cicekle susleyeyim derken aklima papatyalar geldi :-D Cok da yakisti dogrusu.. Ayrica bilenler bilirki ben papatyayi cok severim :-D

Yapilis asamasinda kullandiklarim..
  1. Pandispanya (evde hazirladim, diger pasta tariflerimde mevcut)

  2. Kaplamasi icin marshmallow seker hamuru kullandim

  3. Papatyalari kaliplarla yapip yapraklarin ortalarini kurdanla sekillendirdim.. Iki papatya seklinden tek papatya yaptim, ust uste koyarak..

  4. Ortasina vanilyali kremsanti kullandim...

  5. Pastanin en altini da, papatyalarin ortasindaki sari ile ayni renkte kurdele ile buzgu buzgu yaptigim susledim..

Daha fazla sorunuz olursa, yazarsaniz cevaplarim..

Sevgiler :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder