14 Eylül 2008 Pazar

AVOKADO SALATASI (GUACAMOLE SALAD)


Guacamole salatasini Meksika restaurantinda yemistim, normalde avakado ile aram pek yoktur ama bu salatayi cok begendim.. Ve arastirdim buldum sonunda :-)Tabi ben butun malzemeyi ezdim... Siz ezmeden yapin oyle daha guzel oluyor, Ben domates de koymayi unutmustum.. neyse siz ekleyin :-)

Malzemeler:
  • 2 adet olgunlasmis avokado

  • 1 dis sarimsak(ezilmis)

  • 1 orta boy sogan (kucuk kucuk dogranmis)

  • 1 orta boy domates (kucuk kucuk dogranmis)

  • 1 adet aci biber dogranmsi (aci sos varsa o daha iyi olacaktir 1 kasik kadar)

  • 2 yemek kasigi zeytinyagi

  • yarim limon suyu

  • tuz

Ustunu suslemek icin maydanozYapilisi:(dedigim gibi ben butun malzemeyi ezdim ama siz benim tarif ettigim sekilde yapin..)Avokadolari ikiye bolup oyarak icini cikartin.. Bir kabin icinde ezin. Iyice ezdiginiz avokadolara dogranmis diger malzemeyi ilave edip karistirin... Sevise hazir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder