25 Ağustos 2012 Cumartesi

Cocuk Menusu ve Gitar Pasta


Melegim bir yas daha buyudu, Arkadaslari icin bir menu hazirladim... Birkac foto partimizden sizlere de fikir verir belki :) Iyiki dogmussun sen annesinin kuzusu.. Seni cokk seviyorum.
Kizimin istegi uzerine, kendisinin pembe gitarina benzer bir gitar pasta yaptik :))) Bayildi gorunce :))


Tavan suslerimizi de evde yaptik.. Suslemeye pek karisamadim,kalani kizlar halletti sagolsunlar
Menumuzde:
  • renkli joleler,
  • havuclu, kasar peynirli cicekler,
  • cicekli sandvicler,
  • patatesden civcivler,
  • cikolatali cilekler,
  • marshmallowlu elma dilimleri,
  • sosisli kucuk pizzalar,
  • peynirli domatesli kucuk pizzalar,
  • karpuz dilimleri,
  • tavuk naggetler,
  • patlamis misir,
  • salcali sosis,
  • chips vardi :))
havuclu, kasar peynirli cicekler
Kasar peynirleri kup kup dograyip, kurdanlara takrim. Havuclari kucuk cicek kaliplari ile kesip, yapraklarini da salataliktan yaptim.. Cok sirin bir sunum oldu :)


cicekli sandvicler
Belki normal ekmeklere sandvic yapsam bu kadar sevilmezdi.. Cicekten sandvicleri cok sevdiler... Yine kurabiye kaliplari ile ekmekleri sekillendirip, bazilarini peynirli, basilarini, recelli ve cikolatali yaptim.. :)


Sosisli mini pizzalar


 renkli joleler
renkli joleleri kaliplara dokup sekilli joleler elde ettim :)


Dondurma Gorunumlu karpuz dilimler
En cok sevilenlerden biride dondurma vari karpuzlardi :)) Fotograftaki gibi karpuzlari kesip, cubuklara batiriyoruz... Cubuklari kolay saplamak icin karpuza bicakla cizikler yapiyoruz :)


Patatesli civcivler
Patatesten civcivleri cogunuz biliyorsunuzdur zaten :)) Patatesler haslanip, soyulur, catalla ezildikten sonra icine biraz kasar rendesi eklenir ve iyice yogurulur.. cok az yag, tuz ve limon ile karistirilir.. civciv sekli verilir..Gagalari ve ayaklari havuctan yapilir :)


marshmallowlu elma dilimleri
Marshmallow ve elmali gulen agizlar da cok komikti :))) Iclerine fistik ezmesi surduk :)) Dislerde tabi ki kucuk marshmallowdan

Cikolataya Batirilmis Cilekler
Cilekleri cikolatayi eritip, ilittiktan sonra batirdim.. Uzerlerine de beyaz cikolatayi eritip bir torbaya koydum, ucunu kurdanla delip ince cizgiler seklinde susledim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder