10 Mart 2011 Perşembe

Mickey Mouse Kremali Pasta



Mickey Mouse Kremali Pasta:

Son postuma baktim da ne kadar ara vermisim bloguma. Gecici bir icine kapanma, kendini dinleme donemi gecirdim.. Bugunlerde sanirim tekrardan silkelendip toparladim kendimi :)))
Kac gundur gunesli guzel gunlerin ve tomurcuklanan, cicek acan dallarin bendeki olumlu degisime etkisi buyuktur sanirim :)

Uzun zamandir bekleyen pastalarim var, eklenmeyi bekleyen.. :) Hazir kendimi iyi hissediyorken ekleyeyim istedim :)

Bu arada Rabia hanim icin spider man figurunun yapim asamasini fotograflayip ekleyecegimi soylemistim, cok ozur diliyorum bir turlu ekleyemedigim icin :(((
Bu pastami cok seker bir hanimin tatli bebegi icin yaptim.. Kremali olmasini ozellikle istedikleri icin seker hamurundan uzak durdum :)) Sonucu begendim dogrusu kremayla calismak cok zevkli :)))
Disini gida boyasi kullanarak renklendirdigim krema ile susledim... Ici de klasik cikolatali pastalarimdan :) Buyuk ve kucuk kelepceli yuvarlak kaliplar kullandim pandispanyasi icin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder