13 Ocak 2010 Çarşamba

FRAMBUAZLI DOGUM GUNU PASTASI




Hayatimda en onemli insanlardan biri cok degerli abicigimin ve yegenim Berkayin dogum gunleri birer gun arayla idi, ama ayni gunde tek pasta ile kutladik.. Cok daha ozenli cok daha guzel bir pasta yapmak isterdim tabiki ama zamansizliktan ve cikan aksiliklerden dolayi kremali bir pasta yapmak zorunda kaldim.. :-) Ikisine de nice mutlu yillar diliyorum.. :-) Sizi cok seviyorum Iyiki varsiniz :-)

Pastam icin;
  • Kakaolu pandispanya
  • Kakaolu kremsanti
  • ara katlarda ve ustunde frambuaz
  • Dis suslemesi icin: kenarlara cikolata kirpiklari vanilyali kremsanti ve frambuazli jole kullandim...

Tadini bende cok begendim, frambuazla yapilan tatlilar pastalar favorimdir herzaman :-)

Bu pastami da Sevgili Ebru`nun ev sahipligini ustlendigi 51.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE yolluyorum.. Yayinlanan tarifleri keyifle takip ediyorum. Cok tesekkurler Ebru katilan arkadaslarin ellerine saglik.. :-)

Mutlulukla saglikla hoscakalin :-)

2 yorum:

  1. ayyy offf oy oy oy,insan böyle güzel pastayı yemeye kıyamaz,nasıl yediniz geçti boğazınızdan.
    şaka şaka,ellerinize sağlık çok şık olmuş.sevgiler selamlar canım...
    her zaman bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. :-))) Canim cok tesekkur ederim, valla kestik ve hemencik bitti gitti.. :-D Begenmen beni mutlu etti.. Sevgiler...

    YanıtlaSil