27 Ekim 2009 Salı

MICKEY MOUSE' LU DOGUM GUNU PASTASI


Yine uzuuunnnn upuzuuunnn bir ara verdim, farkindayim.. Yeniden birseylere alismak biraz zaman aliyor, ben de bu sureci atlatmaya calisiyorum.. Sonunda evimize tasindik.. :ve daha sIk buraya ugrayacagimi dusunuyorum... Sizinle paylasacak o kadar cok resimli tarifim vardi ki gecen ay cantamin calinmasiyla pekcok sey gibi kameramda gitti.. :-((( Neyse o kotu gunu unutmaya basladim bile, bu isin iyi tarafi.. Evet gelelim pastamiza, bu pastayi, yegenim Taner'in dogum gunu icin hazirladim.. Kendisi Mickey'li bir pasta istedi.. Aslinda yapmak istedigim pasta cok daha farkliydi, Mickey ve arkadaslarinin figurlerini yapacaktim... Ama seker hamurunun azizligine ugradim.. Istedigim gibi bir hamur bulamadim, kullandigim hamurda o kadar kirilgandi ki kaplarken bile yer yer acildi.. Sonuc olarak Taner bu haliyle bile begendi, benim pek icime sinmesede :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder