19 Şubat 2009 Perşembe

YOGURTLU KIRMIZI PANCAR SALATASI



Bloguma bayagi bir ara verdim bugunlerde.. Sizleri ihmal ettim biliyorum ama telasim vardi, biricik agabeyim ve annecigim ziyaretimize geldiler... Onlarla her ani dolu dolu yasamak, hasret gidermekle zamanin nasil gectigini anlamadim bile.. Beni affedersiniz dimi :-D
Annecigimin yaptigi bir salatayi hemen sizlerle paylasayim, yogurtlu kirmizi pancar salatasi... Resmini cektikten bir sure sonra salatanin rengi daha da hos bir hal aldi :-) Tadi da cok guzeldi, ben ilk kez denedim ama cok sevdim.. Umarim sizlerde begenirsiniz :-)

Gecelim tarife:

MALZEMELER:
  • 5 yada 6 top kirmizi pancar
  • 1 kase yogurt
  • 1 dis sarimsak
  • tuz
  1. Pancarlari iyice yikayip kabuklarini soyun,
  2. Tencereye pancarlarin haslanacagi kadar su koyup pisirin..
  3. Pistikden sonra kup kup dograyin
  4. Yogurda sarmisagi dovup ekleyin, tuzunuda ilave ttikten sonra kup kup dogradiginiz pancarlarida koyup karistirin..
  5. Sevis yapmadan once buzdolabinda sogutun..
  6. Afiyet olsun :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder