4 Ekim 2010 Pazartesi

Kopekli dogum gunu pastasi


Kizimin hayvan sevgisi pastasinda da belli oluyordur sanirim. Inanilmaz bir hayvan dostu benim kuzum. Simdilik imkanlarimiz yeterli olmadigi icin, ilerde buyudugu zaman kendinin bakip buyutecegi bir kopege sahip olmak niyetinde :)
Temmuz da kutladigimiz yeni yasi icin hazirladim bu pembis pastayi. :)

Birde o gun onun icin yazdigim mektubu da paylasmak isterim, burdan arsivlenir boylece:)

"Canim kizim kalbime, yuregime bir gunes gibi dogusunun "7". yili. Allahima binlerce kez sukurler olsun, senin gibi bir melegin annesiyim ben.. Seninle anladim ki hayatta sahip oldugum en degerli, en paha bicilmez, en mukemmel seysin ve sana hissettiklerim berrak tertemiz piril piril akan, taskin, coskun bir caglayan gibi sigmiyor yuregime... Hayatta hicbir sey, hicbir kimse seni uzmesin, Omrun cok uzun ve gul yuzun kadar guzel gecsin.. Tanrim senin karsina hep dogru, durust ve iyi niyetli insanlar cikartsin... Sen benim bu evrende basima gelebilecek en guzel seysin. Gulusunu dunyalara degismem... Seninle gurur duyuyorum pamuk sekerim, Ve birgun gelipde buyudugunde basarilarinla da gurur duyacagim....Dilerimki bir gunun degil her gunun, cok mutlu, huzurlu, sevgi dolu, basarilarla cevrili, bol sansli gecsin... Var oldugum surece, sevgimi destegimi hep hissedeceksin.. DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN MELEGIM... Seni cok cok cok cok coookkkk hemde cok seviyorum......:-)))




2 yorum:

  1. CANIM PASTAYA BİTTİM ÇOKKK ŞEKER:))SALATADA SÜ
    PER ELLERİNE SAĞLIK ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil